لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

دامون

جناب دامون (آی اس پی)

من الان که دارم اینو مینویسم هیچ اطمینان ندارم تا ۲ دقیقه دیگه   کانکت باشم

تعریف کردیم

به جای اینکه بهتر بشی بدتر شدی............

اورکات که فیلتر شد.........

الانم من تو نیم ساعت ۶ بار دی سی شدم..


حالیتونه

یه فکر ی بکنین لطفا

 وقتی از یه شهر دیگه  به لاهیجان  میای

 

 به طرف بام سبزکه نگاه میکنی

 

 میگی خوبه ...

 

 پایه های تله کابین رو زدن

 

 و امّامن بام سبزو نگاه میکنم

 

 کوهای پر از چای فلّاح خیر رو نگاه میکنم

 

 و فکر میکنم که دیگه کمتر مال ماست

 

 و یاد اون وقتایی که ما لاهیجانی ها جاده های ماشین روی اونجا رو

 

 نه مثـل « رهنوردانی که در افسانه ها گویند»

 

 بلکه برای تفریح  برای نشاط بیشتر

 

 پیاده طی میکردیم و ناراحت بودیم از این که حتّی هر 2 ساعت یه بار

 

  یه ماشین از غیر لاهیجانیا از اون جاده ها رد میشه

 

  و از اینکه  همه دیگه این راه ها رو یاد گرفتن

 

 امّا حالا یک ساله که این راهو به روی ما بستن

 

 و همه چی رو دارن تغییر میدن  به خاطر تله کابینی که

 

 هیچ کس هنوزم نتونسته دقیقاً متوجه بشه که مفاد قراردادش برای ما چیه

 

 و  به خاطر تویی که از یه شهر دیگه میای اینجا

دامون نت

اکانت های اینترنت  ISPدامون نت ارزان شد

 

این شرکت که در حال حاضر بهترین ارایه دهنده ی

 

خدمات اینتر نتی در لاهیجان میباشد سری جدید  اکانت های خود را

 

با قیمت های زیر عَرضه کرد تا هم چنان بی رقیب بماند

 

2 ساعت : 7000 ریال

 

5 ساعت : 14000 ریال

 

10 ساعت : 25000 ریال

کنسرت شهرام ناظری

 کنسرت استاد شهرام ناظری شنبه شب در جزیره ی استخر لاهیجان اجرا شد.

 

 این کنسر ت با یک ساعت تأخیر آغاز شد

 

 همون اوّل استاداز از فیلمبر دارها  خوا ست که فیلمبرداری نکنن

 

 کلّاً 6 قطعه اجرا کردن

 

 که دو قطعه ی پایانی حسن ختامی بود برای کنسرت


  یک شب آتش در نیستانی فتاد
و  اندک اندک...

 

 ساعت 12 بود که برنامه تموم شد

 

 حدود   5000 نفر از این برنامه دیدن کردن


 یک نکته ی مهم این که کنسرت شهرام ناظری با گروه مولانا نبود

 

 بلکه گروهی که همراه بود با ایشون  گروه مولوی بودن

 

 که اعضا ش نوازنده های نسبتاً جوونی بودن