لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

 وقتی از یه شهر دیگه  به لاهیجان  میای

 

 به طرف بام سبزکه نگاه میکنی

 

 میگی خوبه ...

 

 پایه های تله کابین رو زدن

 

 و امّامن بام سبزو نگاه میکنم

 

 کوهای پر از چای فلّاح خیر رو نگاه میکنم

 

 و فکر میکنم که دیگه کمتر مال ماست

 

 و یاد اون وقتایی که ما لاهیجانی ها جاده های ماشین روی اونجا رو

 

 نه مثـل « رهنوردانی که در افسانه ها گویند»

 

 بلکه برای تفریح  برای نشاط بیشتر

 

 پیاده طی میکردیم و ناراحت بودیم از این که حتّی هر 2 ساعت یه بار

 

  یه ماشین از غیر لاهیجانیا از اون جاده ها رد میشه

 

  و از اینکه  همه دیگه این راه ها رو یاد گرفتن

 

 امّا حالا یک ساله که این راهو به روی ما بستن

 

 و همه چی رو دارن تغییر میدن  به خاطر تله کابینی که

 

 هیچ کس هنوزم نتونسته دقیقاً متوجه بشه که مفاد قراردادش برای ما چیه

 

 و  به خاطر تویی که از یه شهر دیگه میای اینجا

نظرات 4 + ارسال نظر
یک شهروند یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز و اصیل لاهیجانیم. من لاهیجی هستم و از مدتها پیش بسیار نوشتم در مورد این تله کابین لعنتی . حتما میدانی که مجری آن شرکت احرار است که شهردار شهر شما در آن سهام دارد و آقای خدایگانی عضو شورای شهر شما. من مدتی است که نام شیطان کوه را احرار کوه گذاشتم. فلاح خیر را به خاطره هایت بسپار و بخوان خاطره هر جا که باشی کنار من باش. خوشحالم که جزو معدود کسانی هستی که روابط پشت پرده را از جلوش فهمیدی . اگر میتوانی و جرات داری مطلب از من بی آنکه مرا بشناسی

همایون ایرانی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ http://homayoun-irani.persianblog.com

لاهیجان را زمانی از من گرفتند که استخر را از قورباغه ها : / یک تبعیدی

پویا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.zakon.blogfa.com

تا شقایق زندست قدرت عشق رو فراموش نکن
من پویا هستم مدیر وبلاگ کلوپ دختر پسرهای لاهیجان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ق.ظ

در جان امروز که همه اعتقاد دارند تنهاراه گریز از وضع نابسامان اقتصادی جذب سرمایه گذاران است چرا باید با یک سرمایه گذاری بااین حجم بی سابقه با درنظر گرفتن همه کاستی هایش ایگونه بر خورد کنیم ........... دوست عزیز لاهیجان جا برای راه رفتن بیشمار دارد ولی گیلان فقط یک تله کابین دارد و ان هم در لاهیجان ماست ..... متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد