لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

تعطیلات

اینجا که میرسی

یک سبزی محض و زیبا تورا می نگرد!

یک جاذبه سبز و مدرن شدنی!

خواهش می کنم!

خراب نکن اینجا رو

حتّی اگه به فکر شهر ما نیستی

به فکر خودت باش که اینجا خراب بشه

تعطیلاتتو میخوای کجا بری که مثل اینجا باشه؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
من شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

چقدر از سازمان گردشگری شهرتون گرفتی تبلیغ کنی؟
هان؟!

مهدا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ب.ظ http://speakingwithyou.persianblog.com

شهر ما حرف نداره. زیبای خفته در زیر باران. من خودم الان ساکن تهرانم،‌اما هر وقت پام می رسه لاهیجان می رم توی شهر می گردم. ازین کار لذت می برم. مخصوصا عید که روزهای اول بهاره و همه چیز سبز مغزپسته ای می شه. اما متاسفانه ۱۳ بدر که می رسه، دوست ندارم برم زیرکوه. بسکه زباله می ریزن این جماعت گردشگر غمگین می شم. می دونم همه لاهیجانی ها همین حس من رو دارن. هر سال امیدوارم که سال آینده اینطوری نباشه،‌اما ...

عاشق پروردگار شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام داداش . همشهری ها ی باحال رو عشقه .
خوب گفتی که اعصاب منو هم به هم میریزه این کثیف کردن ها .
لاهیجان الماس سبز شمال رو عشقه ... سری به وب من بزن . آماده پذیرایی از همشهریها ...
با تبادل لینک هم موافقم . تو چطور ؟ افتخار میدی به یه سرباز ؟!
یا علی ...

تارا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://sagepir.blogfa.com

من اهل همین حوالی ام ای مردم
دیوانه ی بوی شالی ام ای مردم
از لهجه ی صاف و ساده ام معلوم است
من ساده دلم شمالی ام ای مردم
شهر من لاهیجان شهر عطر و شهر بارن شهر ابریشم شهر هر چه سبز است و...

آواره دور از دیار جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ

در پاسخ به آقای «من» نازنین که خیلی با شخصیت تشریف دارند باید بگویم که متاسفانه تاکنون میراث فرهنگی توجهی به شهر زیبای من نداشته چون تا اصفهان و شیراز را دارند سری بماها نمیزنن. گیلان و بالاخص لاهیجانیها که یه نمونه ش همین صاحب وبلاگ هست نیازی به حمایت میراث فرهگی ندارند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد