لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

لاهیجان

امه لاجؤن ایته مئن پوشتأ مؤنس . .

ورکشاپ چای!!

نمی دانم!؟

نه!  می دانم نمی توانم از کنار این نگاه ناآگاه ..هرچند از یک هنرمند باشد بگذرم

اینکه آقای کیارستمی بیاید برای ورکشاپ با موضوعیّت چای ..

در نوع خود بسیار قشنگ است!

امّا منِ لاهیجانی تا جایی که به منافع لاهیجان مربوط می شود

نمی توانم قبول کنم که این ورکشاپ

در اصل برای توجّه به صنعت رو به زوال!!!!! چای برگزار شده!

هدف اصلی جمع شدن یکسری هنرمند و کشف استعدادها بوده است

و قضیه ی  فرعی بودنِ صنعت چای وقتی پررنگ‌تر می شود که

این برنامه در کارخانه ی آقای یاورزاده برگزار شده است( نقطه )!

 نیاز به معرفی هم ندارند این جناب.. که خودشان از همان هایی بودند که در اینجا گفتم!

همین را خواستم بگویم و تمام!

همه چیز مبارک آقای میراحسان و بقیه ی هنرمندان!

 و  گزارش ایسنا از این برنامه

نظرات 4 + ارسال نظر
hasan یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ق.ظ

miremad pashidi be einaha,vali movafegham bahat,be har hal vaghti ein bichareha mahfeli nadashte bashan bayad ye kari konan hala che behtar ke ye kare amoozeshi ham kenaresh anjam begire,ziyadam bad nist,sakht nagir

احمد زاهدی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://ahmadzahedi.blog.com

دوست عزیز و گرانقدر
من هم پشت اندر پشت اهل لنگرودم و متاسفانه چون عمویم در سازمان چای بیش از دو دهه از مدیران ارشد بوده؛ دقیقاْ به همه‌ی مسائل واقفم. اما دلیلی ندارد هر حرکتی را محکوم کنیم. شاید در همین حد هم زیر بسیار فشارهای موجود مفری باشد. نمی‌تواند باشد؟ لحن هیستریک شما کارگر نمی‌افتد اگر غرض‌ورزی‌هم در آن دخیل فرمائیدِ نکن رفیقُ این رسم‌اش نیست. من مشغول ساخت فیلم مستند بلندی برای خودم درباره‌ی چای هستم. اگر حرفی داری خوش‌حال می‌شوم در آن‌جا بگویی. پایدار و پیروز باشی.

رضا کاتظمی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.rezakazemi.com

سلام . در این مورد که نجات دادن صنعت مرده چای با چند فیلم کوتاه که دیده هم نخواهند شد حرف خنده داری است با شما بی نهایت موافقم. من خودم فیلمی در همین مورد در این ورک شاپ داشتم همان آخرین فیلمی که نشان داده شد و بچه ها کلی دست زدند البته من توی سالن نبودم ولی حس میکردم که کیارستمی چه حالی پدا میکند. در مورد آقای یاور زاده البته با شما موافق نیستم . فکر میکنم اگر او هزینه نمیکرد همین یکی دو حرکت کوچک هم در شهر نکبت زده ما انجام نمی شد. به ما سر بزن.

مازیار دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ق.ظ http://guilanian.blogspot.com

سلام
سرنوشت تالاب انزلی در پشت درهای بسته ...
هنوز فرصت داریم ...
http://guilanian.blogspot.com/2008/01/blog-post_06.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد